teisipäev, 30. märts 2010

„OLE(D) SALLIV?!“ sotsiaalreklaami stsenaariumi konkurss noortele

Jaan Tõnissoni Instituut kuulutas täna välja kultuuride vahelist sallivust propageeriva sotsiaalreklaami stsenaariumi konkurssi „OLE(D) SALLIV?!“, mis on osa rahvusvahelisest sotsiaalreklaami konkursist, milles osalevad Tšehhi Vabariigi, Slovakkia, Poola, Rumeenia ja Eesti noored.

„Sotsiaalreklaam on hea viis pöörata tähelepanu ühiskonna probleemidele nagu nt. negatiivsed eelarvamused ja hoiakud teistsuguste inimeste vastu. Reklaami ideede mõtlemine annab noortele võimaluse läheneda sellele tundlikule teemale loovalt ning püüda teisi inimesi oma sõnumi abil mõjutada olema sallivamad“, ütleb Jaan Tõnissoni Instituudi Maailmahariduse keskuse juhataja Johanna Helin. Instituudil on hetkel
käimas kolmeaastane maailmaharidusprojekt „Vaata ja muuda“, mille kaudu pakutakse koolidele huvitavaid kaasaegseid dokumentaalfilme. Tänaseks on filme juba üle saja ning neid laenutab u. 150 Eesti kooliõpetajat. Õpilased vaatavad filme oma Dokumentaalfilmiklubides (DFK) ning noortele pakutakse ka filmide tegemise õppimise võimalust.

Ka selle konkursi raames toimub parimatele stsenaariumi kirjutajatele 15.-16. mail Tartus sotsiaalreklaami filmimise töötuba. Töötoas aitavad ideid arendada reklaamiala professionaalid ning parimad stsenaariumid filmitakse režissööri ja operaatori Elen Lotmani juhendamisel. Parima stsenaariumi kirjutaja saab auhinnaks videokaamera. Lisaks on parimate stsenaariumite kirjutajatel võimalus osaleda One Worldi suvekoolis Slovakkias, kus filmitakse valik stsenaariume Slovakkia filmirežissööride juhendamisel.

Konkurss on avatud 15-20 a noortele ja stsenaariume võetakse vastu aadressil dfk@jti.ee aprilli lõpuni. Konkurssi ja „Vaata ja muuda“ projekti toetab Euroopa Liit.

Lisainformatsioon:
www.dfk.maailmakool.ee
www.maailmakool.ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar